torsdag 26 augusti 2010

Väget

Tjoflöjt,
Jag får väl ändå skriva om invägningen igår, även om det är trisst :)
+0,4 igår. Det var lite väntat, men ändå trisst. Jag hade ju en festandes helg och överslagsräknande så att det blev något poäng över VB. Sen så startades vägdagen med hotellfrukost som jag visserligen skötte bra, men istället för normala 6-8 poängs frukost så blev det 11-12, jag antar att det gör skillnad med.
Jag reser ju bort nästa vecka så jag tänker att jag ska gå och väga mig på måndagen nu bara för att få känna att det ändå går åt rätt håll. Vi får ju verkligen hoppas att det gör det också! :) Jag har ju inte tappat sugen, utan det var bara en stor ovanlig fest där jag lät det bli vad det blev.
Och så på tisdag bär det av, I am so exited! :)
/Annan

1 kommentar:

  1. Ibland kommer de farande, plussen. Bara att ta nya friska tag och inse att ibland går det inte åt det hållet vi vill. Tror skillnaden i frukost gör stor skillnad. Nästa veckan blir nog lite mer aktuell.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera