fredag 13 augusti 2010

Morotspaj med sällskap

Ikväll blir det morotspaj! och vad bättre är i kväll får jag sällskap!!
Jag bakade en morotspaj som fanns i recepthäftet från vv sist, men utslöt en del grejjer och tog riktig fetaost istället för light m.m. jag får skriva ner receptet här vid senare tillfälle. Då kan jag ju också berätta hur det smakade ;)

J jobbar sent (och då menar jag sent! vad sägs om 8.30 - 23?) varenda dag den här veckan. Tungt för honom och trisst för mig också förstås. Därför är jag ännu gladare att vi ska få en trevlig nattgäst som kan förgylla min tillvaro litegrann :)

Ha det supernajs
/Annanpannan

4 kommentarer:

  1. Ser med spänning fram emot recept om det blev gott. =) Paj är något som bakas sällan här hemma.

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott!!! Hoppas jag hi hi <3

    Kramilikram

    SvaraRadera
  3. Jag föredrar också att inte använda lightprodukter så jag ser fram emot receptet

    SvaraRadera
  4. Sv: Du har så rätt så! Min ångestvecka var konstig. Jag visste så väl att det inte var bra för mig men ändå fortsatte jag? Hm.

    Men men!
    Det är dåtid nu.

    Peppkram!

    SvaraRadera