tisdag 10 augusti 2010

Komplimanger

De senaste dagarna har komplimangerna i det närmaste haglat faktiskt. Det gäller alltså viktnedgången och ingenting annat. Tydligen börjar det synas så mycket så att folk i min omgivning börjar se det också! Det är väldigt roligt att få komplimanger från dem som inte ens vet om att jag försöker gå ner i vikt. Jag blir samtidigt lite generad, men försöker att bara ta emot istället. Jag har ju varit duktig! :) En av komplimörerna (så måste det väl heta) var noga med att påpeka att hon tyckte att jag var fin innan också, men att man måste ju vara bekväm själv. Det var fint sagt tycker jag. Jag själv tycker det är supersvårt att se på någon förändras överhuvudtaget, så jag är imponerad att andra märker det på mig!
Jag tänker att när jag faktiskt ser något sånt på någon annan så ska jag vara duktig och säga det, för det är ju så himla kul att höra. Det ger jättemycket pepp!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Visst känns det härligt att höra, tycker själv det är så himla peppande att höra. Måste också bli bättre på att sprida komplimanger omkring mig, behöver ju inte vara om vikten, det kan ju vara att någon är extra snygg i håret, snyggt sminkad osv.

    Njut och sug åt dig som en svamp.

    SvaraRadera