fredag 8 april 2011

Simning och helg

Igår sam jag (eller simmade, som moderna människor uttrycker sig)!
Det var massa benträning och man fick pusta mycket, very nice indeed.
Ikväll bär det av min fina vän J och jag ska åka och hälsa på Gävlarna i stan med samma namn. Denna resa är till för att vi ska umgås och det ska bli jättemysigt verkligen :)
Alla frågar, varför Gävle? och svaret är att vi lottade mellan några städer som vi inte kände till något vidare och som inte låg allt för långt bort.
Har även peppat henne att ta med joggingutrustning så att vi kan ta en löprunda när vi är där, så det blir kalas.
Det enda som inte är kalas är att åka ifrån min kille som just kommit hem från jobb-resa och ska åka iväg igen på tisdag. Jag behöver lite mystid med honom känner jag, men det får väl blir nästa gång I guess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar