onsdag 20 april 2011

Nytt inlägg bara

Jag kan ju inte ha det där såsiga inlägget flera dagar :) Det liknar inte alls min (som det ser ut nuförtiden) träningsblogg som Li påpekade :D
Ikväll ska jag iallafall klättra, det blir kul. Eftersom jag var sjuk i söndags så har jag tagit det lite lugnt och bara cyklat till jobbet. Men imorgon funderar jag på om det inte är dags för en löprunda... Kanske runt ån denna gång? Eller så tar jag mig hem som sist, det kan också vara ganska trevligt. Vi får se.
Det är ju kortvecka både denna och nästa, vilket är jätteskönt. Jag och J ska ut till föräldrarnas landställe i någon natt och då kommer det bli ypperligt att springa en runda där med. Det är bra för där är det riktiga skogsvägar. Ska bli spännande att mäta upp den sträckan också som jag gått och sprungit så många gånger, men aldrig vetat hur lång den är!
Glad Påsk på er

3 kommentarer:

  1. Där är hon ju, denna träningstjej med sån kämparglöd!;O)
    Bra att cykla till jobbet, verkligen att ta tillvara på vardagsmotionen -föredömligt! =O)
    Förstår att det ska bli kul att mäta upp hur långt du brukar springa, det brukar bli roligare tycker jag själv när man vet hur långt man springer =)
    Fast iofs, ibland har jag blivit besviken oxå-för det har känts så mycket längre :0S
    ust nu är det mycket fint att springa iaf, med detta underbara väder vi har =)
    Lycka till på klättringen ikväll!
    glad påsk på dig med!

    SvaraRadera
  2. Klättra är något som jag absolut vill lära mig. Det senaste halvåret har jag lärt mig spela squash och springa, nästa grej är klättra för mig :-) Jag länkar till dig så jag kan följa dig enkelt.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  3. Pernilla: roligt att du vill börja klättra, jag tycker det är jättekul!
    Du får självklart länka till mig, dock undrar jag var man kan få reda på mer om dig, testade att klicka på namnet men det ledde ingenvart...
    /Annan

    SvaraRadera