onsdag 13 april 2011

ca 12

Imorse. Uppe med tuppen. pigg som en sengångare...
Iallafall jag och M var på gymmet. Jag snickrade en kortvariant av jogg för att hinna med lite maskiner med:
5 g +1 s, 2 g + 10 s, 4 g
Jag hann iallafall svettas och tänkte det var bättre att satsa på en långperiodare hellre än flera korta. Men jag vet inte. :) Jag försökte också hålla upp tempot litegrann och lyckades väl rätt ok, då jag hann 3 km på den här tiden. Jag brukar ju springa lite längre tid och hinna ca 3, så jag känner mig nöjd. Sen drog jag i några maskiner som vi säger, och det gjorde att jag fick mjölksyra i armarna, så man får väl vara nöjd?

Ikväll råkade det blir så att jag ska klättra med E. Hur tänkte jag då? Ambitiöst!

2 kommentarer:

  1. dukton!!vet du att jag kan dela dina inlägg pöå FB? Men en knapp som du har!

    SvaraRadera