onsdag 6 april 2011

Men alltså?

Jag har en diffus plan om att ta mig hem via benen. Det är ca 5 km hem. Mina joggingpass brukar landa på ca 3 km och det brukar vara fullt tillräckligt. Jag har inte helt tänkt igenom det här känner jag?
Eventuellt kan det blir en promenad först och sen jogg, eller så tar jag en buss en bit och sen vidare (men fy så onödigt!)

Jag har inte heller tänkt ut hur jag ska ta hem saker som jag behöver ta hem, ska jag jogga med ryggsäck?
Svåra frågor, jag borde tänkt igenom det här om det ska bli något av allt.
Men jag har har ju några timmar på mig att göra det antar jag :)

3 kommentarer:

  1. Knepigt med sakerna, själv har jag upplevt att få väldigt ont i axlarna av att springa med saker på ryggen =O(
    Vilken utmaning till dig själv annars, att ta 5km!
    och vad härligt att du nyttjar något du ändå måste göra, att ta sig hem, med motion!
    Ser fram emot att läsa hur det blev löst! =O)

    SvaraRadera
  2. Det blir gå och sen springa lite. Solen skiner ju för bövelen :) it's gonna be great. Eller nåt.

    SvaraRadera
  3. SV: Hehe, jaså du har också klippt dig? Bildbevis låter bra dock :D Vill jag gärna se, blev det kort? Kram!

    SvaraRadera