måndag 4 april 2011

8

Igår klättrade J och jag, det var jättekul och sååå jobbigt. Men jag kom längre än sist, så jag var nöjd.
När vi cyklade till klätterhallen så regnade det ymnigt, jag tog med joggingskorna för att ev. orka springa halva vägen hem eller nåt?! Men jag var skeptisk det ska erkännas.
Nåja, när jag nu ändå hade skorna och kläder på, och det hade ju slutat regna, så jag tog min 8:e runda. Det gick rätt dåligt för jag fick sjukt med håll. Värre än jag varit med om tror jag? Jag var tvungen att lägga om passet litegrann, men sprang sammanlagt så mycket som var avsikten, så jag är ändå nöjd. På gå-bitarna så kändes det som värst, så då gick jag rätt långsamt. Men när jag var hemma så visade Runkeeper att jag tagit mig 3 km ganska exakt, så jag är rätt nöjd ändå! Det gick dåligt och jag ska nog inte göra om det när jag är såpass trött (och även träningsverken i magen från Core-passet hjälpte till), men jag gjorde mitt bästa. Det räknas!
Nästa gång blir tisdag eller onsdag troligen efter jobbet, eller om jag ska gå hem från stan, har inte bestämt mig än.

1 kommentar:

  1. Men vad du är grym!
    Att du verkligen gjorde det du bestämt och bråkade tillbaka på "hållen", jag avskyr verkligen håll och värst är när det inte "släpper"!
    8:e passet, snart har du nått tio stycken på väldigt kort tid, duktiga du! =O)

    SvaraRadera