måndag 18 april 2011

13

I lördags var jag ute med tuppen med granne S och joggade.
Det fungerade bra (och det var inte jobbigt att jag orkade mer än hon :) )
Jag sprang såhär: 5 g, 1 s, 2 g 14s (!) 2g 1s, 4 g. Det kändes inte alls kul att behöva springa så länge i taget först, men fy sjutton vad det gick bra! I am grym.

Sen bouldrade vi ute i några timmar (det betyder klättra på mindre stenbumblingar så man slipper säkra sig men man har en liten tjockmadrass under sig). Kul var det. Sen provkörde vi en bil, men den var för skruttig. Sen gick vi på ikea.
Sen på natten blev jag magsjuk :( Igår låg jag hela dagen och åt mycket lite. Så idag är jag hemma och svajar. Men imorgon, då ska jag jobba igen!
/Annan

2 kommentarer:

  1. :( Krya på dig fino!! Och vad duktig du varit! Hejja dig! Många magsjuka här nu. :/
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du blev magsjuk, hoppas du mår bättre riktigt snart!
    Lyssna bara på din kropp så du inte går tillbaka till jobbet för tidigt!
    Annars kan jag bara hålla med Ja, du är verkligen grym! =O)

    SvaraRadera