måndag 11 april 2011

Ny jacka!

Jag blev så inspirerad av Elin. Jag har nämligen också köpt en ny jacka i samma färg (den bästa). Här kommer därför ett ovanligt inslag på denna ganska anonyma blogg - Ett foto på mig alltså!
Jag tänker att bilden är tillräckligt suddig för att inte ge iväg allt, så jag är fortfarande lite lite hemlig :)
Jag vill också tillägga att jag verkligen gillar min nya jacka (som förresten heter Stina) från fjällräven! Varje gång jag ser den lilla räven på axeln så känns det som att jag är liten igen och ska på utflykt! :) Gulligt va?
/Annan

3 kommentarer:

  1. Tycker du är ganska suddig ja, men samtidigt väldigt fin i jackan, kanske lite motsägelsefullt-men röd färg var verkligen passande på dig! =O)

    SvaraRadera
  2. tack det var snällt :) Jag håller med! ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggaste färgen! Åh, Fjällräven har jag lite glömt bort. När jag ser såna kläder på någon så tänker jag alltid att där har vi en sund och hälsosam person. Och det passar ju oss. =)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera