lördag 2 april 2011

7:e himlen

Nu kommer nästa del i min numera träningsblogg? hmm:)
Jag har funderat ända sedan i måndags då jag sprang mitt 6:e löppass, när det kunde passa att köra nästa.
I tisdags behövde jag vila, och gjorde så (hade sprungit både söndag och måndag). I onsdags klättrade jag med E, i torsdags var jag på min crawlträning (där vi nästan bara simmade bröstsim för ovanlighetens skull!)
Så, det gick liksom inte att få till på ett bra sätt.
Igårkväll var jag och J ute och åt fint, eftersom han fyllt år (mysigt!) därför kändes en tidig lördagsjogg inte helt optimalt heller. (Nu när jag ser det "vackra" vädret, så är jag nöjd att ha det avklarat också :D)

Nu gick jag händelserna i förväg lite. Men såhär var det iallafall att igår morse så kom jag på att det kunde passa sig att gå till gymmet efter jobbet, innan restaurangbesöket. Optimera optimera minsann. Så, jag hade bestämt att gå dit och springa. Sen fick jag för mig att jag skulle kolla om det fanns några pass att gå på. Hittade ett Core-pass som började precis när jag hade tänkt mig dit. Sagt och gjort, jag hasplade in på Core-passet, fick känna av att jag har en mage, ryggmuskler och lår (det känns även tydligt idag förstås!) och efter den halvtimmen så började jag mitt 7:e löppass. (Det var 2g 6s 2g 6s). Kändes ok, jag hade tänkt försöka öka farten lite, och det gjorde jag, men var tvungen att dra ner lite efter ett tag. Alltsomallt helnöjd. Känns som att man inte kan ha bättre förutsättningar när man går iväg till Stångs magasin för att inmundiga mun-liga fröjder?För att lätta upp lite så kan jag visa min nyinköpta klänning från MQ som jag hade på mig:

1 kommentar:

  1. BRA jobbat och sjukt imponerande!!!
    skriver jag bara samma kommentarer till dig?;)
    Vilken JÄTTEFIN klänning!

    SvaraRadera