torsdag 12 maj 2011

Snart 20

Idag är det dags för mitt 20:e pass. Ikväll närmare bestämt.
Jag skriver det nu innan så kan jag liksom inte komma undan sen, haha! :)

Igår vägde jag mig och uppdaterade min vikt här första gången på länge:) Jag kom under 71 vilket jag är mycket nöjd med efter en veckas skrivande. Jag fortsätter!
För att fira det så provade jag mina små jeans. Och kom fram till att jag kunde ha på mig dem med bara lite plutande av magen :) Fast lite för mycket för att det skulle få synas. Dock så hade jag på mig dem med en lite större tröja hela dagen igår och det fungerade. Men om några veckor/månader ? så kommer de sitta mycket bättre. Najs.

/Annan

4 kommentarer:

  1. om du fortfarande är imponerad när du kommer in på denna blogg, räck upp en hand
    *RÄCKER UPP BÅDA!*
    =)

    SvaraRadera
  2. jag vet att du var grymmers i går kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. och sen skrev jag innan blogger strulade att du var jättesnygg i brallorna!

    SvaraRadera