måndag 9 maj 2011

19:e

Jag hade visst glömt planera lite förra veckan. Efter onsdagsjogg till jobbet och sedan fredags simning (där jag hann 1650 meter på en timme?!) så var jag väldigt mör i benen. Det kändes när jag cyklade fram och tillbaka till jobb på fredagen minsann! I kombination med att vi skulle ut till Köpcenterområdet (ca 8km) och försöka hitta en bil tidigt, så lät jag mig själv vara på lördagen. Med facit i hand, jag hade inte hunnit ändå.

På söndagen var jag i Stockholm men jag avtalade med J att vi skulle springa när jag kom hem. Dock var både han och jag väldigt slitna så för första gången sedan nr 1, så sköt jag upp joggning som jag redan bestämt.
Vi sköt närmare bestämt upp det till idag på morgonen. Men idag gjorde vi det, så det känns helt okej. Dock ska det inte bli någon vana att skjuta upp. Det är min triumfkort ju, att jag redan har bestämt!
Nu undrar kanske vän av ordning när jag ska springa nästa gång?
Det har jag inte bestämt... Men, onsdag skulle vara optimalt, annars blir det helt säkert på torsdag!

ps. Jag har halvt om halvt börjat skriva i matdagboken igen. Det skulle vara så skönt att få iväg det där lilla som är kvar ju! Hoppas det ska gå bra :)

ps. Vi köpte en bil! :)

1 kommentar:

  1. men hallå vilket ps! =O)
    BRA jobbat med springandet, otroligt inspirerande som alltid (trots att jag är en riktigt later här borta) Matdagbok borde jag ta tag i också, igen...för det behövs verkligen, de där "lilla" som jag har kvar har ökat på sig till "lite mer"...
    Men vi får se!
    Hur som haver, det jag ville skriva/kommentera är ditt springeri, DUKTIGA du! =)

    SvaraRadera