tisdag 3 maj 2011

Klättring igår

Det blev hastigt och lustigt klättring igår istället för på onsdag då E kunde bättre. Igår hade hon ingen bil heller, så vi pinnade på på cykeln och jag fick därmed en extra mils cykling i benen. Ganska jobbigt efter klättringen måste jag säga, men jag körde väldigt lugnt tempo hem :)
Igår kom jag högre än sist jag provade på en lila led. Jag klättrade upp på den gula (men det är tredje gången nu, så det är inget nytt!) Nästa gång ska jag högre på den lila, det SKA jag!
Tyvärr var det jättemycket folk i hallen igår, så man fick ta de leder som fanns, alternativt köa. Det är lite trisst, men så är det sällan, så man får vara nöjd ändå. E fick träna på att fall några gånger, vilket är väldigt nyttigt för oss som är lite rädda för det :) Jag tror jag är något något bättre på det, men jag gjorde också någor hopp ut i det fria, bara för att.
Idag har jag planerat för att springa till jobbet imorgon. Får hoppas att det inte snöar då med, för då känner jag mig riktigt osugen :(
Rapport kommer sen!
/Annan

1 kommentar:

  1. Svar på din fråga i min blogg! Jag tordes aldrig prova om de fortfarande brändes, nässlorna vid torkning. Tyckte att de såååg "stickiga" ut. Det här var första gången jag torkade dem. Jag har också alltid förvällt dem förut.

    SvaraRadera