måndag 10 januari 2011

fusk

Jag tänker fuska. Men ett öppet fusk är bättre känns det som :)
Jag har varit duktig denna vecka, okej iallafall. Jag har skrivit upp, men kan förbättra grejjen att skriva upp innan maten istället för efter...
Men igår så åt vi Tapas (hemgjorda supermumsiga) jag ansträngde mig för att hitta på många som är i princip gratis tex. champinjoner med vitlök och persilja och bara liiite olja, ugnsrostade paprikor och tomatsallad.
Vi hade även parmaskinka, röktlax med ricotta och pepparrot, potatis och lökomelett m.m. Det var hur gott som helst faktiskt. och det hade ju gått jättebra det är jag helt 100 på, om jag bara hade räknat innan och tänkt ut vad jag faktiskt ville stoppa i mig...
Men det gjorde jag inte. Jag åt och räknade sedan.
Så trots att jag hade många poäng kvar, så räckte det inte i slutändan :(
Imorse stod jag alltså på 0. Så jag tänkte såhär. Låt det lägga sig till imorgon åtminstone. Så det tänker jag göra.
och väga mig imorgon. Men blir det 0 då med, då fuskar jag inte mer. Då är det så.
Så ere. På't igen. Räkna innan!
/Annan

2 kommentarer:

  1. Tycker du låter klok.
    Hoppas att fusket nte förstört hela ditt goda arbete...
    men ibland blir det fusk och jag tycker inte du ska döma dig för hårt, utan kom igen med nya tag-det märks att du är taggad så jag är SÄKER att du kommer greja detta! heja,heja! =O)

    SvaraRadera