tisdag 10 januari 2012

Terminen har börjat

Igår var det första gången för min kurs, jag fortsatte i år igen, nu på ny dag och tid.
Vuxencrawl nybörjare fortsättning, kallar de den. Jag tror det blir en bra grupp i år. Jag la mig först sist för att kolla läget lite, men sedan avancerade jag till näst först, för det kändes som jag var taggad :)
Det blir rejält med flås för mig, eftersom man inte kan andas så ofta under vattnet heller. Jag gillart. Tänker mig att det blir någon form av intervallträning alltsomoftast.

För övrigt är det sjukt segt, jag har vägt mig lite då och då och känner att om det ska bli något av det här måste jag kanske börja räkna. Men jag har inte lust :)

1 kommentar:

  1. ang räknandet så kommer man snart in i det igen om man börjar, men visst är det segt ;)
    BRA där med crawlen, väldigt taktiskt =D
    Crawl måste vara en RIKTIGT jobbig träning, och att du gör det en gång i veckan det är riktigt inspirerande! =)
    har du tagit tid på när du starta och dina framsteg? Du verkar ha hållit på ett tag, vilken är den största förändringen tycker du?=)

    SvaraRadera