måndag 16 januari 2012

Keso + Hallon

Mmm så gott!
Speciellt efter ett flåsigt crawl-pass. Min lärare verkar jättebra och en polett trillade ner idag vad gäller bensparken. För egen notis: små sparkar i ytan! I perioder så kändes det som att ha en motor bak, väldigt skillnad. Men det är ju mycket att tänka på, så jag är långt i från där :)
Roligt var det iaf!


Edit: Jag insåg nu att det visst har funnits eller finns en färdig smaksatt keso med hallon. Men det var inte det jag refererade till utan helt enkelt vanlig keso med färska hallon.


2 kommentarer:

  1. bra att du skrev upp vad du kom på, ibland gör man inte det för man tänker att man kommerihåg ändå -och så gör man det inte!
    keso med hallon, det lät väldigt mums!dock är jag lite skeptiskt till keson nu efter min sista erfarenhet **hehe**

    SvaraRadera
  2. Detta ska jag testa! Gillar keso, gillar hallon, what can go wrong?! =)

    Pepp och kram

    SvaraRadera