tisdag 31 januari 2012

Saker som händer

Nu är jag väl tillnärmelsevis frisk igen tycker jag. Något litet är dock kvar i kroppen, det kändes igår då jag var på crawlkursen igen. Jag blev så sjukt anfådd efter bara en längd. Tur för mig att vi bara behövde simma 100-metare. Min bensprattelteknik hade jag fortfarande kvar iallafall, det var glädjande.
Min nya tränare fortsatte vara bra och ge feedback till alla. Denna gång skrev hon antekningar medan vi simmade och gick igenom elev för elev vad vi kunde förbättra. Det är grymt! Visst kan det första gången kännas lite tufft och utittat, men det är ju verkligen personlig kritik (och beröm) och det är ju så att man ska kunna förbättra sig. Jag talade om för henne hur bra jag tyckte det var efteråt.

För övrigt händer det saker, husplaner. Det är spännande men inget är det minsta klart. Men både J och jag sover dåligt och oroar oss :) 

1 kommentar:

  1. Bra där med tränandet och tilltagandet av kritiken! Verkligen hel toppen inställning!
    husplaner låter väldigt spännande =)

    SvaraRadera