fredag 10 juni 2011

25 finally

Nu har jag haft mitt längsta uppehåll hittills. beror på olika saker, men jag tänker inte redovisa dem nu :)

Så, sist var förra måndagen, 1,5 vecka sedan.
Igår tog jag iaf tag i det igen. Jag fick även med mig J, vilket var trevligt!
Vi gick en bit och började jogga lätt innan banan, sedan körde vi åt var sitt håll på banan i skogen (härligt att springa i skogen faktistk). Jag tror jag höll ett rätt bra tempo och J hann inte så mycket längre än mig då vi möttes för andra gången. Kändes bra!
Sedan småjoggade/gick jag hem. Jag tror det blev ca 3 km jogg. Dock så hade jag inte runkeeper med mig igår (första gången?). Så jag kan inte säga exakt.
Om vi kommer hem i hyfsad tid från Sthlm på söndag så blir det till att påbörja ett träningsschema då.
Ut å jogga!
/A

1 kommentar:

  1. Jag kan tycka att det ibland är skönt att bara jogga, utan alla manicker jag har för att kolla hur långt, snabbt, puls mm jag ligger på. Liksom bara jogga för joggandets skull. =) Men et blir bara ibland. Oftast är jag för nyfiken för att låta grejerna vara kvar hemma.

    kram

    SvaraRadera