fredag 17 juni 2011

28

Samma runda som sist sprangs direkt efter att jag tokcyklat hem och ätit två knäckisar och en banan som mellanmål.
Det var hemskt tungt igår. Mina ben kändes som sega gubbar (öh?) och det lättade inte. Men jag tog mig runt och joggade på den tid jag skulle. J och jag sprang åt varsitt håll i spåret och när vi sågs första gången så sa båda, fy vad tungt det är idag! Nästa gång valde jag att vända och springa med honom för att få lite fart. Tror jag fick lite lite fart av det, men han var även tvungen att sakta ner en del. Uschiamej. Inga fler såna rundor nu ok?

Jag hoppas det berodde på trötta ben från cyklingen i kombination med att jag inte ätit tillräckligt mellanmål. så att nästa gång blir bättre!
/Annan

ps. sen fick jag en bulle, det var jag värd! :)

1 kommentar:

  1. Absolut att du var värd en bulle, speciellt när turen varit motig men ÄNDÅ så var DU GRYM och kämpa på, heja -återigen- duktiga du! =)
    Och fortfarande impad att du cyklar till o från jobbet =)

    SvaraRadera