onsdag 15 juni 2011

Ingen bulle

Igår kväll "När alla vännerna gått hem..." (som det står i sången)
så var det dags för en kopp te med J. Och varför inte en liten bulle till... Nähejdå, det skulle jag ju vara försiktig med, SÅ var det ju.
J fick bulle, men jag åt en (inte så god) kiwi isället, på den äran...
Alltid något!

ps. haha, när jag läste detta, så minns jag plötsligt att jag inte alls var duktig på jobbet innan. Då åt jag nämligen en liten bit av en krans. Ojdå, så lätt det är att glömma. Trots det, så får jag väl vara nöjd med att jag inte åt bullen på kvällen, det var ändå svårt! :)

3 kommentarer:

  1. Duktiga du :) Skillnad mot min morgondag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bästa sättet – ett val i taget :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  3. SV: Som bäst har jag sprungit 5 km på 31:31, vilket ger ett snitt på 6:18 min/km. Så jag har en bit kvar om jag ska orka det dubbla snabbare :) Fast det ska ju vara en utmaning som sagt. När jag började springa i våras låg jag på 7:41 min/km så det går framåt. Det beror ju helt på hur backigt det är också.

    SvaraRadera