onsdag 16 maj 2012

löpning på lunch

nr 16
Idag blev det ca 3 km på ca 19 min?
Jag frågade S när jag vek av från de andra och då sa hon 2.9 och 18, någonting. Jag sprang en kort kort bit till, och hoppades att det blev 3 km.
På fredag ska jag och E springa och då tänker jag att det ska bli iallafall 4 km. Vi får se.
Hon är mycket för intervallpass också, så det kanske kan bli något sånt...
Det är inte så lång tid kvar till blodomloppet, men jag tränar mest för att det är bra!

Idag var jag på möte på mmr, och det blir nog så att jag får komma till dem.
Det blir fyra träffar innan sommaren och fyra efter. Förhoppningsvis får jag träna hos dem under sommaren.
Detta är en notis till mig själv, MMR är MultiModalRehablitering, om någon vill veta mer får ni väl googla :)
/Annan

2 kommentarer:

  1. Nu är du nästan uppe i 20!!! =D
    Och helt rätt inställning, träna för att det är bra! Me like =)

    MMR, det låter spännande...blir nyfiken, får googla då =)

    SvaraRadera
  2. hm, kanske ordvalet spännande inte var så bra, men MMR verkar mycket bra iaf ;)

    SvaraRadera