onsdag 2 maj 2012

Cyklalala

I lördags var vi ut en sväng, då blev det nog bara 1 mil och jag var ganska gnällig och grinig av månatligt skäl.
Men igår trotsade jag detta kvinnans gissel och vi cyklade Stora Rängen runt.
Det var ju superfint väder och vägen var jättevacker med vitsippor i varje vägren och 8 andra sorters blommor fick vi det till.
Min cykeldator var tyvärr trasig, så jag fick in 1.5 mil bara, men i själva verket så är det närmre 3 mil faktiskt.
Som belöning fann vi direkt en helt nystartad glasstillverkare som delade ut två kulor gratis glass på sin öppningsdag. Vilken start! Sen var det idel fikande och picknickande, samt cykling förstås.
En bra dag som resulterade i en röd näsa för min del!

1 kommentar:

  1. imponerande, men det är det nästan alltid när jag kommer ut här tycker jag!
    Glass lät inte helt fel! =)

    SvaraRadera