fredag 4 maj 2012

ännu en runda

Som sagt, jag och E bestämde att köra en runda på lunchen idag. Det blev 3.3 km och trots att vi stannade en stund för att socialprata med en bekant till E så höll vi tempot 6.3. Det var jag nöjd med då det var bättre än det jag körde sist.
Jag har inte bestämt mig för nästa runda, men blir det inte förr så blir det på onsdag iallafall. Det känns riktigt bra att jag kommit igång med några rundor i veckan nu iallafall.
jag har inget mål med blodomloppet mer än att komma runt och försöka hålla bra fart. Med bra fart menar jag inte att jag ska må dåligt, utan bara att jag inte ska mesa :)

Nr 13 i år

1 kommentar:

  1. jag gillar sista kommentaren stenhårt!
    Folk som springer lopp (även då jag sj gjort det) tycker jag imponerar extra, så GULDSTJÄRNA till dig!
    Även om arbetet före, med flera löp i veckan är mer imponerande ;)

    SvaraRadera