fredag 7 oktober 2011

Simma summarum

Igår var en dålig dag. Men sen blev den ganska bra.
Jag väljer att prata om den bra delen!
Jag gick hem tidigt från jobbet, åt ostkaka som middag (hrm) och låg under flugsvampsfilten och såg på teve.
Sedan var det dags att gå till simkursen, vilket jag gjorde. För en gångs skulle tog jag bilen, det var SÅ skönt :)
Jag var ensam i min grupp så jag fick lite mer feedback än vanligt och jag vilade mindre än vanligt med. Jag hann simma 1600 m på timmen, jag hann klart alla träningsgrejjer hon hade valt ut åt mig och hann  tom simma 50 m extra! Men, ok. av de 1600 m så var flera 100 meter med simfenor, men jag är ändå nöjd!
Idag är det fredag och på måndag ska jag vara ledig!
Det ska bli skönt det! :)

4 kommentarer:

  1. Wow, vad du tuffar på och härligt med fokus på det positiva =)
    trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. hejdu. du är inte ledig idag? jag såg dig. pratade med dig. det är jag säker på.
    bra att fredag var bättre än torsdag. och bra att du fokar på det som är bra.
    kram

    SvaraRadera
  3. hej Y, om du skulle läsa denna kommentar..
    Jag sköt upp den lediga dagen till imorgon, så att jag får ha en solig ledig dag! (hoppas nu att prognosen är rätt!)

    SvaraRadera
  4. annan: jahaja!! och jag är ju ändå inte där så det är ju som ingen mening att vara på jobbet då. nästan. ;)

    SvaraRadera