onsdag 5 oktober 2011

34 35

Joggningen blev av igår! Det blev inte mitt tuffaste pass någonsin, men jag är nöjd att jag ens kom ut!
Vi sprang runt ån alltså, och det betyder bredvid ån och över väl valda broar. Inklusive uppvärmningen så kom jag ca 3.6 km på 25 minuter. Som sagt, jag är nöjd att jag kom ut! :)

Jag insåg att jag faktiskt hunnit med ett pass till, som jag inte bloggat om. Jag och E var ute och sprang runt ån veckan innan jag var i USA. Då hann vi  ungefär 3 km också. Ingen snabb runda, men en runda. Man får vara nöjd med det lilla! :)

Snart kanske jag tröttnar på att räkna antalet, men varför inte hålla på ett år iaf, så har jag chansen att göra statistik på det kanske?

1 kommentar:

  1. Förstår att du tröttnar på att räkna, men samtidigt känns det inte härligt oxå? Att få skriva "pass 34".
    Tycker både genomförandet och själva tiden är riktigt imponerande!
    heja, heja vad du är grym!!!

    SvaraRadera