måndag 3 oktober 2011

några måsten och en liten boost?

Jag tänkte låta bli att fika på veckan, och vad är det första som händer?
Jo att någon fyller år och bjuder på chokladkakat på jobbet. Den såg ju så god ut, så jag tog ändå en liten men ändå bit. Men nästa gång tror jag att jag klarar av att äta en banan istället? Måste skärpa mig lite, så tror jag det inte är några konstigtheter. Bara undvika allt sött och godis, samt äta normala portioner med mycket grönsaker, då borde det inte vara svårt?!
Jag ska också springa, imorrn tror jag, annars på onsdag med folket på jobbet?

En positiv sak idag! M kom med idén att alla skulle egoboosta sig genom att säga en sak som man är bra på. Hon mailade ut till valda personer (alla tjejjer på mitt jobb 12 st) och så svarade var och en med en positiv sak om sig själv. Bra idé va! :) Det är så nyttigt att tvinga sig att vara stolt, samtidigt som det var jättehärligt att läsa alla andras saker. Min blev så här:

Jag är bra på att ha ideér och komma med kreativa lösningar


och nu undrar jag förstås, vad är DU bra på?
Svara och posta och skryt vetja. och glöm allt som du inte är bra på, den vägen är förbjuden idag, det är vi så grymt bra på alla andra dagar :)

2 kommentarer:

  1. ojoj! jag planerar redan för bulle imorgon kl tre! oh no!! jag har möte kl tre!!! Nedrans amrisar!
    du vet vad jag skulle svara! ;)ojoj! jag planerar redan för bulle imorgon kl tre! oh no!! jag har möte kl tre!!! Nedrans amrisar!
    du vet vad jag skulle svara! ;)

    SvaraRadera
  2. jag vet inte hur man ska och kan stå emot, imorgon ska vi ha en tävling i goaste kanelbullen på jobbet och det ska tydligen finnas MASSOR AV bullar! Det känns svårt...
    jag är en riktig gottegris!
    Jag tycker du ska säga att du är grymt duktig på att springträna också, kom du ut?
    Oj..bra på...
    jag är bra på teckenspråk och att prata säger min sambo för jag kom inte på något själv =)

    SvaraRadera