tisdag 4 oktober 2011

full rulle, ingen bulle

Jag tänkte springa idag!
Jag har planerat det minutiöst. Allt för att jag inte ska kunna undkomma. Jag har med en matmuffin som ska ätas på fikat ihop med banan. J kommer till mitt jobb efter sitt jobb vi springer runt ån (ja jag vet det låter omöjligt :) ) sedan kör vi hem och äter middag!

Dock så innebär detta att det inte blir någon bulle för mig på fikat i em.
Jag tänker såhär, SÅ goda är inte de där bullarna från cafe Gyllen. Nej faktiskt inte!
Så idag ska jag vara duktig, fast jag inte var det igår.
Sådetså!

2 kommentarer:

  1. Där är "Annan" som jag lärt mig känna igen från din blogg;)
    Matmuffins lät väldigt gott och är nog bättre laddning inför springandet =)

    Hoppas springturen gick bra,
    heja heja! =)

    SvaraRadera
  2. SV: Haha, jo men det finns jäst bara det att det var slut i vår lilla närbutik och jag hann inte in till stora staden. Så gjorde på bakpulver. Men som sagt, ingen hit. Men det funkade ialf :) Och pärlsockret, ja, host, det glömde jag köpa, haha! Kram!

    SvaraRadera