onsdag 6 oktober 2010

Har ingen lust

Idag gick det upp. Jag var helt på det klara med att det skulle bli + och vet minst 3 anledningar till det som jag själv känner är okej. Därför var jag nästan bestämd på att inte ens gå och väga mig idag. Men sen kände jag ändå att det litegranna var att smita om jag inte skulle gå.
Så jag gick. :)
Det blev +1.2 wow!
Men nästa vecka kommer det vara bättre. Av olika anledningar. och det är det långa loppet som jag löper.
Men ändå så känns det lite trisst att ha den där invägningsvikten på listan :) dumt va!
Nya tag nu!
Kram
/Annan

2 kommentarer:

  1. Så rätt, det är det långa loppet som räknas i längden!

    SvaraRadera
  2. du är ju grymt duktig och det där plusset jobbar du ju bort igen! tänk på att vi ska hurta oss på måndag morgon! Jag har läst att det är superbra att hurta på mornarna. För förbränningen. Såatt. jag räknar med att ha nått målvikt till lunch på måndag? :)

    SvaraRadera