torsdag 18 oktober 2012

Träning i veckan och helgplaner

... har gått ganska bra igen.
I måndags blev det gym efter jobbet, i tisdags klättring och igår löpning på lunchen.
Klättringen gick sämre än sist, vilket var trisst, men jag blev rejält trött ändå (såklart). Löpningen gick lite bättre än sist och jag hängde på gänget en bit denna gång, det var faktiskt lite kul. Tror jag ska göra så nästa gång också. Jag har även cyklat till jobbet varje dag denna veckan, så det är schysst.

Idag tänkte jag träna på gymmet efter jobbet men imorgon blir det inget, eftersom vi ska åka till Stockholm på "Sinnen och Smak" med två kompisar. Ska bli spännande. Detta är på fredagen, på lördagen sen ska vi göra något trevligt i Stockholm, vilket inte brukar vara så svårt, och sen sover vi hos Jonas syster, då våra vänner åker hem igen. På söndag ska vi träffa min äldsta vän och hennes nyföding. Det ser jag fram emot. Verkligen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar