torsdag 11 oktober 2012

Länge sen

Men nog om det eller hur!

Jag kämpar på med min rehabträning på gym 2 ggr / vecka. Men joggingen går det sämre med.
Dock så fick jag bättre mod på det av en arbetsterapeut som sa att det är ju bra att bara följa med ut! Så det har jag gjort nu i två veckor. Jag har följt med ut. Tagit med kläderna, gått ut med de andra och sedan sprungit i min takt. Varvat med att gå till och med.
Det känns faktiskt bra. Det är nämligen rätt tungt nu med joggingen. Sist så tänkte jag på att det delvis är för att jag inte joggar, men även att jag har gått upp i vikt litegrann. Eller lite och lite :) Det har smugit sig på. Endera dagen hoppas jag sätta stopp för detta, men just nu måste jag fokusera på träningen.

Denna vecka har varit bra i det avseendet i allafall. 
Måndag, klättring, Tisdag Gym, Onsdag löpning och Torsdag klättring. Imorgon blir det gymmet igen. Den veckan får man vara nöjd med tycker jag :)
Dessutom har jag cyklat alla dagar utom måndag till och från.
Kanske kan jag få lite inspiration till att äta bättre, de senaste två dagarna har jag försökt, men mat är ju så himla gott, så det är svårt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar