fredag 12 oktober 2012

När jag ändå är igång...

så kan jag passa på att skriva lite till idag.

Jag var och klättrade igår, det var kul och jobbigt. Jag cyklade dit men fick skjuts hem, så det var väldigt skönt :)

Imorse var jag väldigt skeptisk till den där "innan-jobbet-träningen", men jag gjorde det. Med stor pepp från min sambo, ska tilläggas. Det gick också bra tyckte jag, jag kände mig pepp att ta i lite. Det kan nog bero lite på att jag faktiskt mådde lite bättre i nacke och huvud imorse när jag vaknade. Sedan träningen i torsdags har jag nämligen vaknat med ond nacke och ont i huvudet. Mycket nedtryckande tycker jag. Men idag var det mycket bättre - hurra!
Tankar kring detta är att jag ev. tränade vissa delar för hårt i tisdags, i kombination med att jag sover lite konstigt. I natt hade jag en annan kudde och ev. så gjorde klättringen att det lossnade lite?
Nå, jag är tacksam idag iallafall.

I helgen är jag sugen på att komma ut i svampskogen lite, vi får se om det blir så. Eventuellt blir det någon film i N-ping eftersom det är filmfestival där förnarvarande.

Ha en fin helg du!

1 kommentar: