fredag 27 april 2012

Det är inte klokt vad jag joggar! (11)


Vi körde ett extra pass 3 av oss på jobbet idag. En av oss (inte jag) sprang lite intervaller och under två av dem valde jag att ta en bensträckare och gå men det var max 30 sekunder per gång. Ändå tycker jag att jag höll ett bra tempo. Jag hade eventuellt kunnat fortsätta lite till, men det var tungt på slutet visst.
Jag sprang "1 bro till" idag. Alltså blev det 0,6km ytterligare. 
Jag funderar på att köra en dubbelrunda hemma så att jag har sprungit 5 km i ett, långsammare förstås, men att jag ändå har gjort det liksom. Så det får det bli någon dag inom inte alltför lång tid!

4 kommentarer:

  1. Nu är hon på gång minsann, heja heja! =D

    SvaraRadera
  2. SV: tack så mycket! Tentan gick bra tror jag! :) Nej, vi behöver inte memorera alla paragrafer, får ha lagboken med sig, snarare memorerar vart någonstans olika saker står ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo, nu bor jag i Lkpg. Det blev ganska intensivt nu i April då vi fick info om att sambon fått jobb så det var bara att flytta :)

    SvaraRadera