torsdag 24 mars 2011

Klättring

Igår blev det en tur till klätterhallen. Jag kände mig faktiskt lite bättre redan :) Även om jag bara klättrade samma leder som jag gjort tidigare, så började jag tänkta att jag vill prova något nytt nästa gång. Det är kul. Efter klättring så känns mjölksyran som aldrig annars, men det blir nog bättre det med. Jag tror jag tar i för mycket för fort? :)

Jag funderar på när jag ska hinna jogga nästa gång, jag vill inte ta ut mig helt och hållet för det står i mitt lilla schema att man ska vila sig en dag mellan varje. Men hur räknas det då när man klättrat? och cyklat?
Jag vet itne. Det lutar iallafall åt att jag stiger upp i ottan imorgon och joggar en bit, jag ska bestämma mig ikväll. Det kan nämligen bli en sen kväll och då får det bli lördag istället. Huvudsaken att jag bestämt mig att någon av dagarna blir det!

1 kommentar:

  1. vet inte riktigt, tycker verkligen att både klättring och cykling inte räknas som vila!
    Jag blir riktigt IMPAD av ditt träningsprogram/schema, vilken entuasiasm och disciplin! Bra där! =O)

    SvaraRadera