torsdag 25 november 2010

update

Tänkte bara göra en uppdatering. Här kämpas det på. Inget vidare högt tempo, men jag var iallafall och vägde mig idag, det var ett tag sen sist. Jag har varit sjuk, så det har inget blivit av. Jag har fyllt i checklistan i två veckor plus på ett duktigt sätt. Förra veckan klarade jag mig bra inom gränsen för mina VB också, men dock så har jag snaskat mer än vanligt. Iallafall, dagens reslutat blev -0,6 (det är på två veckor). Skönt med minus men det känns också segt tycker jag.
Imorgon blir jag ett år äldre än för ett år sedan, och då får jag äta goda saker. Men jag ska skriva upp dem ändå. Jag bakade mjuk mandelkaka igår som jobbet ska bjudas på, och sen på kvällen blir det resturangbesök, och då blir det ändå att unna sig tycker jag :)
I helgen blir det eventuellt mera godsaker, vi får se. Men en födelsedagshelg får jag väl ändå unna mig va. Det tycker jag, och jag bestämmer ju. :) Sen ska jag vara duktig som bara den. och hoppas på att det går vägen neråt. 70 kg innan jul är mitt mål, det kan ju gå. Men det känns segt nu det gör det.
Kanske ska våga mig på en sötsaksutmaning när firandet är över. Men vi får se :)
/Annan

1 kommentar:

  1. jag förstår att det känns lite segt, men ändå minus och minus är toppenbra!
    klart du ska göra ett undantag när du fyller år, grattis i förskott! =O)
    Själv har jag bara struntat i vikten denna vecka, inte orkat och känt mig omotiverad...speciellt då vågen visade elaka plus i måndags och jag känt mig så plufsig =O(
    70kg innan jul låter som ett bra mål!
    Jag tror absolut du kan nå det, du verkar ha sån kämparglöd! =O)
    heja,heja!
    vad har du tänkt för sötsaktsutmaning? =O)

    SvaraRadera