tisdag 30 november 2010

För små byxor

Just det. Jag glömde berätta det här.
I helgen var jag i en affär som hade 50% på allt. Utbudet var inte jättestort, men jag lyckades ändå köpa med mig fyra plagg! Varav ett var ett par jeans, som.. ja som jag inte kan ha! :) Det är nog första gången som jag gör så. Men det är iallfall så att de har min målstorlek. Så jag tänkte, nu när det är så billigt, så kan jag ju köpa på mig dem att ha att mäta med?! Grejjen är också den att jag fick faktiskt på mig dem. Men magen blir som en stor korv bara. Så jag hade behövt lite mindre hull där, för att det helt ska anses som att det går. Men det ska jag ju ändå får bort eller hur? Och nu är jag ju på gång. Jag har sedan tidigare haft rätt många plagg som jagi nte kunnat ha på ett bra tag. och ett efter ett har de nu börjat passa. Men nu är det så att jag faktiskt börjar sakna ett par byxor som är för små. Alla har börjat passa hux flux!
Så nu är den saken kirrad helt enkelt. Det är mitt försvarstal till att jag köpt för små byxor :)
/Annan

1 kommentar:

  1. jag köpte ett par byxor jag med som jag kom i men med tanke på att det borde bli bra sen när jag når min målvikt.
    tyvärr tror jag att jag själv får lägga dem lite längre in i garderoben ett tag när jag nu inte har orken.
    Men jag tycker det låter som en superb ide och hoppas den motiverar dig! =O)

    SvaraRadera