onsdag 10 november 2010

pepp?

Jag hade tänkt ut att hur det än gick så skulle jag bli pepp av det.
Först trodde jag på plus, men hoppades på ungefärligt noll-läge. Sen ju närmare det gick så fick jag någon sorts vanföreställning om att det skulle bli minus ändå. Ja, jag vet inte. Men det blev iallafall som jag hoppades, först. :)
+0,1
Så nästa vecka blir det till att sköta sig lite bättre va... :) och då ska tilläggas att jag ska på matmässa samt äta middag ute samt brunch ute i helgen och dessutom gå på finlunch med efterrättsbuffé på jobbet. Visst kan jag välja bra, men. Ja, men, bara.

Ikväll blir det iaf belöningsbio :)!

2 kommentarer:

  1. Jag vet känslan! Och just det där att man så gärna vill ha ett minus...
    Men jag tycker ändå du kämpat på bra och ett +0,1 försvinner lika fort som det visade sig tror jag!
    Njut av bion och fortsätt kämpa, heja,heja! =O)

    SvaraRadera
  2. Belöningsbio lät inte helt fel :-) Man behöver lite uppskattningar och belöningar under sin lilla resa.

    Kram

    SvaraRadera