måndag 8 november 2010

en liten rapport

Förra veckan var det mycket. Crawlen var inställd på grund av höstlov, och all träning jag hann med kan sammanfattas som cykel till jobbet. Men tack för det, jag tycker det är SÅ skönt att kunna få den motionen "gratis" varje dag. Dessutom cyklade jag en längre bit då vi hälsade på vänner som bor ca 1 mil ifrån oss.
Men det kändes ändå inte så bra att missa träning och i lördags var jag hur seg som helst. Så jag är nöjd att jag fick iväg mig själv och J till stan i söndags för att simma. Då fick vi både 1 mil cykeltur och sim-träning! Det var så himla skönt, jag var så osugen innan, men när jag var där, så körde jag järnet. Jag körde igen 100 m crawl utan att vila. Andra längden var det jobbigt, men på slutet så tänkte jag, är det verkligen redan klart?! Så jag är nöjd. Jag måste nog prova 150 m snart... oj sa jag det där?

Ang. checklistan, jag har varit mycket bättre på att skriva i den, inte så grym som jag ville vara, men helt okej grym. Jag tror det blir bio på onsdag alltså! Men jag tror inte det blir minus på vågen.. (fast jag ska ändå väga mig, jag lovar!)

/Anna

2 kommentarer:

  1. You are GRYM tjejen!! Och en riktig fining!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Va roligt med crawlen! och absolut att du ska utmana dig på 150m det tror jag du kommer greja suveränt! =O)
    och duktiga du som åkte iväg fastän du var osugen och seg! =O)
    vilken bio ska du se?=O)

    SvaraRadera