fredag 4 november 2011

Upp upp upp!

Igår var det dags igen! Eftersom det tydligen är höstlov nu (?) så var min crawl-träning inställd. Ett ypperligt tillfälle att följa med J och hans kompis P och klättra tänkte jag! Dessutom hade min kompis E sagt att hon ev. kunde hänga på om barnet somnade fort :) När klockan var "ses-tid", hade vi ännu inte åkt och P ringde och sa att han degat ner sig och inte orkade följa med. Men tur då att jag skulle följa med!  E kom sedan också och trots den massiva anstormningen i hallen så var det rätt kul och mycket jobbigt!
Här ser man E högt uppe på friktionsväggen, men kortet är taget i våras om jag inte minns fel.


2 kommentarer:

  1. jösses! gäller att inte vara höjdrädd!

    SvaraRadera
  2. det är märkligt att aktiviteter/motionen man utför ställs in då det är höstlov, då har man ju verkligen tiden..
    Men bra där att byta ut och göra annat, heja heja!
    Blir mer impad av din/er klättring när jag ser den bilden, huah så högt!
    =)

    SvaraRadera