torsdag 3 november 2011

Nyttiga november

Jaha då är det dags.
Yllet har börjat detta och jag är inte sen att hänga på (eller jo, faktiskt så var jag sen, men nu är jag på).
Det går ut på att inte äta massa godis, kakor och sånt i november. Man får planera in några undantag för detta och mitt stora undantag är min födelsedag.
Jag tycker fördelen med detta är att man kan skryta och berätta om när man har varit duktig.
Tex. Igår åt jag inte en chokladbit som jag var sugen på.
Jag köpte inte något onyttigt på macken utan åt en nyttig knäcke hemma istället
Idag på luchen tog jag inte någon efterätt fast det ingick. Någon sorts kaffemousse. mhm. jaja.
Så vad gjorde Du inte, eller vad gjorde du för bra i nyttiga november?

1 kommentar:

  1. Det var starkt jobbat!
    sj känns det som att jag börjat november med att unna mig lite för mycket av det goda...
    ang. min förvirring, så måste jag bara berätta att därför jag inte fatta var för att jag tänkte att du längtade "ut i spåret" och kopplade inte alls att det var programmet **hihi**
    kanske automatiskt att jag tänkte motionspår eftersom du är så duktig med joggingen **hihi**

    SvaraRadera