måndag 5 september 2011

annat

Ibland funderar jag på om jag inte bara kan skriva vadsomhelst här?
Det började ju som en blogg för att skriva saker om viktnedgången, sen blev det mycket om träningen som jag började med och så. Visst det finns fortfarande kvar, men jag tänker ibland på andra saker som jag vill skriva om. Det kan jag ju göra. Det är ju bara jag som bestämmer!
Det är inte ens som att jag har tusen hundra läsare :) Så jag lär inte få någon "läsarstorm" åt endera håller om jag råkar skriva lite om någon bok jag läst, eller mat jag lagat eller ja, sånt.
Så kanske blir det så.
:)
Om du läser, vad tycker du?
Är det bättre att hålla sig till ett ämne eller kan man blanda hejvilt likagärna?
/Annan

3 kommentarer:

  1. Du kan ju behålla grunden i varför du startade bloggen. Men jag tycker du kan skriva om allt som berör dig. Det du erfar påverkar ju dig, indirekt din vikt.
    Lycka till i ditt val!

    SvaraRadera
  2. jag hittade förvisso hit pga din blogg handla om vikt...men när du börja skriva om träning så hängde jag mig kvar, och SÄKERLIGEN blir jag kvar om du skriver om annat =)
    eftersom jag själv blandar friskt och vilt så tycker jag att du absolut kan blanda **hihi**
    även om jag ibland då inspirationen tryter önskar att jag sj skrev tematiskt...
    =)

    SvaraRadera
  3. Klart att du kan! Det är ju din blogg :) Jag skriver mest om vikt, kost och träning, men ibland skriver jag om annat också. Även boktips, om böckerna handlar om just vikt, kost och träning. Lite bilder är kul också, jag plåtar med min mobil och lägger ut på bloggen via en wordpress-app. Det ska vara lätt, annars blir det inte av.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera