måndag 5 september 2011

33 på landet

Förra veckan, första arbetsveckan. Den var tuff i nacken som sagt, och även fysiskt tröttande när jag kom hem var det inte mycket energi kvar. Efter att ha skjutit upp planerade pass två gånger, så började jag med simträning i torsdags, så då fick jag åtminstone simma 1400 meter olika tekniker och övningar. Därefter blev det en löprunda på lördagen på landet, där passar det extra bra att man kan avsluta med ett dopp i böljan den blå :)

Denna vecka är det fest med utklädning, så jag ska sy lite ikväll, får se om jag blir klar eller om det krävs fler kvällar. Annars skulle det vara lämpligt att springa tisdag eller onsdag tex.
Jag räknade duktigt hela förra vardagsvecka, men sen när helgen kom, då orkade jag inte. Då blev det som det blev. Inte de största utsvävningarna men inte de minsta heller :D Dock så syntes det inte direkt någon deprimerande siffra på vågen imorse. Jag har ingen vägdag som det är nu, utan kollar lite hipp som happ, kanske borde jag vara lite mer uppstyrd där men..
Så nu är det väl bara att ta tag i skrivandet av checklista igen, eller hur?!
/Annan

1 kommentar:

  1. BRA där! =)
    BÅde simning och löpning, ingen mjukstart (vänta nu, du har ju hållt i gång hela tiden?! ;)
    Ja, det är och var ju det här med checklista och maten ja...
    Så vad är det du ska syihop för skoj?=)

    SvaraRadera