måndag 22 april 2013

Jogging

Jag har anmält mig till blodomloppet, en grej vi gör med lite folk från jobbet.
Dock så har jag helt slutat springa denna vinter, det har ju varit så isigt och dant länge. Jag hade planerat att börja när snön försvann, men hoppsan vad det tog tid.

Iallafall, nu var jag ute igår. Det var inte långt och det var inte snabbt, men det gör inget.
Jag har tjuvstartat lite lite på löpbandet på gymmet och bara sprungit några minuter efter mina träningspass, men nu var jag ute. Jag sprang som sagt långsamt, men det var skönt att känna att det fanns mer i benen. Så jag kommer göra det en gång till iallafall. och att göra det en gång till, är ju det enda som krävs egentligen.

Jag vet inte hur det är med er, men jag mår bäst av att ha låga mål satta och sedan eventuellt överträffa dem. Därför har jag sagt till mig själv att jag bara  behöver jogga hela blodomploppet, jag behöver inte alls försöka springa snabbt. Bara jag joggar runt så är jag nöjd. Sen får vi se om det blir så, eller om jag försöker. Jag kommer vara nöjd oavsett.

1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra Stort leende på läpparna så klarar man det mesta!

    SvaraRadera