måndag 25 juli 2011

Träningsverk

Jag har varit sjuk, i ca 3 veckor har jag varit förkyld med varierande intensitet, men i fredags var nog första dagen som jag knappt hade spår av sjukan mer. Än har jag inte kommit igån med joggandet, men i lördags gick vi en bra runda på drygt 6 km + en tur uppför ett berg. Idag känns det i benen. Jag tror det var en bra start på återupptagandet av joggandet :)
Det kan bli redan ikväll om inte benen helt säger stopp. Annars får jag få till det på någon lunch eller så.
En vecka kvar innan jag har semester, då finns det mycket tid för jogg :D
/Annan

2 kommentarer:

  1. Jag var ut i spåret idag, första ggn sen jag vet inte när. Phu. Jobbigt! Skönt att du är frisco nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag undrade just vart du tagit vägen!
    Hoppas du inte blir för snabb ut i löpet igen, så du verkligen har blivit frisk innan annars kanske du får ett bakslag =(
    MEN som ALLTID är jag imponerad och vet att du snart kommer skriva om ditt springande och jag min soffpotatis borde ju då se till att bli inspirerad =)
    heja,heja =)

    SvaraRadera