fredag 1 juni 2012

Blodomlopp

Igår var det dags.
Det var ett ganska trevligt lopp och jag hade sällskap hela vägen med T ifrån mitt jobb. Det var speciellt bra på slutet, för i sista uppförsbacken började jag må lätt illa, precis innan man kommer in på arenan och ska spurta :) Jag funderade på att gå några steg, men bestämde mig för att ändå jogga (långsammast ever...) så när vi kom in på arenan stod min J där och hejjade! :) Härligt. Jag tänkte att lite måste jag ju öka på slutet, så jag förlängde mina steg lite. Precis när jag tänkte att nu får det vara, jag ökar inte mer utan springer i mål såhär, så säger T kom igen nu! och visst gör man det då... Jag kutade av bara sjutton de sista 50 metrarna och vi kom exakt samtidigt i mål. I år registrerades jag, så nu har jag en tid att slå ;) Jag sprang på 32.15.
Jag är mycket nöjd med det!
Detta var 21 gången jag sprang i år.

2 kommentarer:

  1. Vilken 21:a och vilken tid!
    OTROLIGT stort grattis till att genomfört blodomloppet, hurra så bra du är! =D

    SvaraRadera