måndag 11 juni 2012

en minisemester

Nu har jag avverkat 22 och 23 också.
Jag har haft en liten minisemester nu från Nationaldagen och till igår var jag och mamma på Gotland.
Vi har varit och vävt trasmatta hos en trevlig tant och gjort några små utflykter med. En trevlig och kreativ semester. Jag hann som sagt med två små löpturer med en 10 min + 10 min (det blev ca 4 km) och en 3 km i snabbare tempo. Jag har även gått en hel del promenader, för jag behövde röra på mina axlar och sånt mellan varven då vi vävde. Det är tyvärr inte världens bästa sysselsättning för axlar och rygg heller. Men kul var det.
Måste göra det lite oftare än nu och för 10 år sedan då jag gick vävlinje på folkhögskola :)

Vi hade mycket fint väder där och idag fick jag kommentaren av en kollega : Anna, du har blivit orange. Ja, det är inte alla som vet hur man uttrycker sig.. :)

Imorse var jag på gymmet och avverkade mitt träningsprogram för rygg och nacke som jag ska försöka hinna med 2 ggr /vecka. Hittills har jag varit där 1 gång för instruktion och 3 gånger själv. Jag hoppas att det ska förbättra saker i mitt lilla nackparti!

1 kommentar:

  1. Bra där, varva semester med motion det är ju optimalt -22 och 23, SNYGGT! =)

    SvaraRadera