torsdag 21 juni 2012

gym och jogging

Förra veckan hade jag fullt sjå att hinna med mina två träningspass på gymmet, men denna vecka blev det iallafall lunchjogg igår (nr24). Vi var bara två och ingen av oss kunde mäta tempo så det blev som det blev. Jag var sjukt trött så jag gick av på första anhalten, vilket betyder ungefär 2.7 km + gång. Det var rätt varmt ute, så jag var ändå nöjd, mitt mål var endast att ta mig ut igår, och det gjorde jag ju!
I måndags var jag på gymmet och idag ska jag dit igen.
Denna vecka har jag gått ner i sjukskrivningstid, eller upp i arbetstid kanske man hellre säger :) så jag har 5 timmars sjukskrivning just för att hinna med denna viktiga träning. Det tar ju lite mer tid med tre pass, men jag tror det ska gå. Imorgon är det ju dock midsommar, så är det 100 ledigt :)
Glad midsommar till dig som läser!
/Annan

2 kommentarer:

  1. 2,7km är inte fy skam och tänk att du redan är uppe i pass 24, bra där! =)
    hoppas verkligen du njöt av 100% ledigt och midsommaren, det är du verkligen värd!
    Ser med spänning fram emot nästa inlägg, då kanske man får läsa om nummer 25! ;)

    SvaraRadera