torsdag 31 mars 2011

For the record

Jag skriver ganska tråkigt nu, men jag vill mest bokföra för min egen skull. Sorry!
Igår klättrade jag. Jag klättrade den gula leden (5a) och klarade det (med lite lite hjälp på slutet, men ändå va! :)
Det var den första av den svårighetsgraden som jag klättrat och klarat! Det var väldigt kul, som min kompis E sa, det lite mera riktig klättring, inte bara att gå upp för en trappa... :)
Jag var iaf nöjd och kunde inte knyta upp knuten när jag var klar, det är ett kriterium för att få sluta från samma E!
Kul var det iaf.
Ikväll blir det crawl, var två veckor sedan nu så det ska bli kul!
Nästa löp-pass tror jag får bli på lördag eller söndag morgon. Jag pallar inte att gå upp innan jobbet och göra det. En gång gick det, men ni vet - en gång är ingen gång. :)
/Annan - en ganska sportig en?

2 kommentarer:

  1. Grattis, inte för att jag kan så mycket om klättring men det låter verkligen som ett stort framsteg! Själv tycker jag ALL klättring är imponerande (armmuskler impar och höjder är bara superläskigt! =O)
    Simning och löpning, jises vad du ligger i!
    Jag tycker INTE det är tråkigt att läsa, men jag känner mig väldigt lat ;O)
    DUKTIGA du!=O)

    SvaraRadera