söndag 19 september 2010

Hemma

Jaha, då är man hemma igen. Jag har varit hemma sedan i onsdags, men jag har inte riktigt orkat göra något inlägg här :)
Eftersom det är en viktblogg, så tänker jag berätta att det verkar ha gått helt okej med vikten i Utomlandet (Borneo för den som glömt) målet var att stå still och det verkar kanske kanske ha gått minus om jag får lite på hemmavågen, men på onsdag vet jag.

Min resa var superbra, Orangutanger, Elefanter, Ödlor, Sköldpaddor och råttor på rummet var några av de vilda djur jag stötte på och avslutningsvis en skön tid slappandndes på en strand resp. vid en pool är inte fy skam. Jag har hunnit jobba två dagar också och det gick helt okej det med. Är väl inte helt med i matchen än, men det tar sig.

Idag har jag bakat, mm det har jag längtat efter länge. Det blev både Elins bananbröd och Råsunda special (ett favoritbröd från Annas kokbok). Så kvällsmaten måste nog innehålla bröd känner jag!

Det får väl duga som första inlägg efter semestern tror jag.
Ha det fint :)
/Anna

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra resa! :D

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem och tillbaka till bloggen!

    SvaraRadera
  3. sv: Åh! Tack för alla fina ord. Jag blir så sjukt glad. Krams

    SvaraRadera