måndag 27 september 2010

Mot nya mål

Nu har jag uppdaterat mina mål lite. Det gäller min 75kg gräns och 70 kg gräns. Mitt slutmål kände jag inte att jag behövde uppdatera då jag räknat högt redan innan så är det fortfarande ett helt realistiskt mål med tanke på min viktnedgångshistoria, det känns väldigt bra.
Redan nu får jag kommentarer om att jag kanske ska sluta nu. Det gör mig lite orolig, men jag känner inte att jag ska sluta nu. Jag är på en vikt som jag varit på förut. Det innebär att jag snart inte har några sparade kläder som jag inte kan ha längre - yay! Men dock så vet jag att jag under den perioden då jag vägde ungefär såhär så kände jag likadant att jag skulle vilja gå ner en del. Därför känner jag att det är okej att fortsätta lite till. Men jag ska verkligen ta och känna efter ordentligt när jag kommit till 70, eller strax under.
Jag har skrivit ett mål för 65, beroende på hur skalan ser ut med BMI för min längd, men jag tror att det är farligt att bara gå på det. Så en tid för eftertanke är väl på sin plats? :)

Här kommer några bilder, inte på mig dock, jag känner för att vara lite privat, men väl på min vikt vs. längd enligt http://mvm.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar